Search This Blog

Sunday, November 7, 2010

kisah cinta aku...

hurmm... xbest la nak citer kisah cinta aku nie.. aku ni da la lembab bab2 nie n aku xpena pecaye ade girls g minat aku.. so.. aku ni jenis wat bodo jew... 3 kali aku bercinta.. tp sume hampeh.. aku klu bole nk kapel sekali jew.. tp.. kite hanye merancang jew...


1st love..
time ni la cinta monyet aku... kelakar glew.. walaupun aku taw die terima aku atas dasar kesian.. yela... die tu lawa glew babeng.. aku ni.. xnk ar nak describe.. kecik ati aku.. huk huk huk.. mase hangat 2 bercinta dulu slalu bals2 surat... pastu letak kat bawah meja..dating.. kantoi dengan pekerja bpk aku.. malu glew.. nseb bek aku da sogok downg.. xkantoi ngan bpk aku.. n.. hubungn ni habis macm tu jew.... tanpe kate putus.. walaupun aku taw ape sbb nye... paling sedih.. pena sekali tu tgh dating kat summit bleh plak die selamber tinggalkn aku sowng2 n g ikut guy len.. aku rase terhina sgt.. tp xpelah.. aku sedar kot spe diri aku... lepas aku masuk airforce.. aku da x kontek die da.. tp aku selalu update pasal die.. owg kate ape.. kekasih gelapku.. huhu aku dengn aku2 skali gelap.. hahhaaa.!!! aku harap die bahgie.. tu jew aku leh ckp..

2nd love..
perkenalan dari internet..  tang die ni.. die ni ske lyn aku mule2.. aku un ikut jela.. xtaw lak leh sampai terkapel... die sgt baik owg nye.. peramah.. murah hati.. tp ntahla.. sakit ati glew... dengan perangai die nie..
aku xpenah berkire un dgn die.. wang.. masa.. aku sanggup g tempat die yg makan mase perjalan selame 3 jam setengah dengan memandu tanpa lesen..!!! pergh.. memang fisabilillah btoi... syg punye psl an.. aku da ckp ngan die.. aku serius dgn die.. siap da kumpul uet sume... da byk kowt.. hebat tol aku.. tp.. npe die layan aku lebih teruk dari sampah..!!! npe?? sampailah aku mengabaikn tanggungjawab aku sebgai seowg abg.. aku pentingkn die dari adik2 aku.. bodohnye aku... aku menyusahkn kawan baik aku demi die.. tp.. ape yg aku dapat??? ko memang bongok la zul..... ;( tp aku xtaw npe aku leh bertahan dengn die walau un kawan2 aku da suh blah awal2.. aku maseh bute..
 kawan2 die lagi dipentingkn dari aku... termasuklah dgn sowng kawan laki die ni.. die bek glew ngan dak laki ni sampai tahap klu pegang2 un x kisah.. ble aku cemburu.. di wat bodonnye aku.. so aku makan hati jew.. memang aku slalu makan hati... takpelah.. sabar zul... hinggalah one day terkantoi gambar2 yang berjuta2 milion byknye bersame kawan karib die tu dlm notebook... tersentap aku... tp kaver beb.. jatuh maruah tentera aku.. so pastu aku ckp " bye2 gud luck we over" huhuhu.. n now die nk kapel balik.. sampai tpon mak aku sume.. then one day aku minta pendapat mak aku.. mak aku kate " takpe zul nenti mak carikn yg lagi superb..!!!!" hehehe.. ok mak..!!! lepas mak aku sndri ckp ngan die.. alhamdulilah gangguan dari makhluk tersebut sudah tiada lagi.. aman aku.... huhuhu

3rd love..
haaaa... tang ni best sket.. sebb macm dalam ctew2 hindustan gitu... hehehe.. well... she's a nice girl.. lembut jew owgnye... and aku rase sgt beruntung bile jumpe die.. sbb die sgt syg aku.. care die.. aku xpernah dapt layanan spt itu.. huhu.. time tu.. aku dapat rase yg aku disayangi... tp... syg... x lame un.. 2 bulan jew kot... die ni nk pikse besar.. so aku phm.. aku xpenah kcu die.. aku phm ble die nk study.. klu nk kuar sesame un ble die tol2 free.. klu bz aku xpe... aku ok jew jalan sowng2... ade satu mlm tu.. dlm kol 3 pagi camtu.. time tu bulan pose.. aku dikejutkan dgn panggilan dari abg die.. tetibe maki2 aku.. marah2 aku.. kate dah wat macam2 kat adik aku sebb die nmpak gamber aku ngan adik die kat facebook.. aku punyelah dgn mate mase melentok.. dgr jew..  walaupun dalm hati.. hurmmm tuhan jew la yg taw.... seddddiihh...!!!!! and abg die xmo aku kapel dgn die lagi.. tp aku xla sebodo abg die tu.. xkn la aku  nk tinggalkan owg yg aku syg,... tp... sumenye berubah bile 2nd time abg die tpon ag.. die kate die tpon sebb mak die suh... aku akui dowang ni anak owg berada.. uma besar.. sume an.. apelah ade pade aku ni.. hanye ada sekeping parang ayam... die kate mak ayah die xske aku berkawan dgn die.. n part paling wat aku tersentap glew ble die kutuk mak bapak aku.. automatik aku mengamuk siap aku nk jumpe abg die.. aku btol2 x puas hati.. klu die nk kutuk aku kutuklah.. but not my family.. tp abg die xnk jumpe.. penakut...!!! badan jew besar... n lepas tu.. aku terpakse lepaskn die.. walau un aku... rase berat hati.. tp takpelah.. its 4 her own good.. selang seminggu aku terkejut ble nmpak "in relationship ******" kat fb die... aku hanye mampu senyum sedih.. senangnye die an... nseb bek da clash la mase tu... walaupun die ade bagtaw ape sebbnye.. tp maaflah.. len kali jew... aku ade ctew pasl hal ni kat mak aku.. mak kate " tula.. len kali klu nk ukur baju ikut badan snri.. padan muke.. kui kui kui " mak aku memang klaka..

true love..
ade ke?? hurm.. entahla.. mak aku da calon kan aku dgn pelbagai jenis wanita.. doktor.. cikgu.. paling latest... dgn ank sedare aku sndri.. huish..!!! aku senyum jew.. skrg aku lebih suke camni.. single.. aku xkn mencari... aku cume terus menunggu... aku cume menerima owg yg btol2 menerima aku.. aku x rase sunyi.. sebb aku ade mak.. abah.. atok.. cikla.. cikdah.. adik2 aku kawan2.. yg lebih amik berat pasal aku.. aku bahgie.. walaupun hp aku senyap.. aku bisingkn degn men game.. best siot men game iphone.. huhuu...

"suatu hari, tuhan memberikan kite sinaran matahari yg cerah dan nyaman tp tibe2 die sembunyikan dengan awan hujan dan guruh... kite tertanye2.. knape tuhan?? knape? rupe2 kite tak sedar akan menyusul pelangi yg lebih indah untuk kite nikmati.. ntuk selama2 nya..... ;)"

No comments:

Post a Comment